• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
مرکز آموزش؛

بهترین برنامه کنترل والدین با رتبه برتر برای نظارت در زمان واقعی کودکان چیست؟

  • کد خبر : 869
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۵۰
بهترین برنامه کنترل والدین با رتبه برتر برای نظارت در زمان واقعی کودکان چیست؟
Spyic یک برنامه مطمئن برای ردیابی موقعیت مکانی تلفن است که می تواند محل اختفای عزیزان شما را بدون اطلاع آنها تشخیص دهد.

این ابزاری است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و راه حل های ردیابی برای آیفون و گوشی های اندرویدی را ارائه می دهد. همچنین، استفاده از این برنامه وب از طریق مرورگر آسان است، به این معنی که شما نیازی به دانلود چیزی ندارید.
این نرم افزار دارای ویژگی های متعددی است که آن را برای ردیابی موقعیت مکانی ایده آل می کند. این یک برنامه ردیابی خانواده پنهان با داشبورد آنلاین پر از ویژگی است. به عنوان مثال، Spyic برای شما وجود دارد که می توانید مکان گوشی را بدون نصب برنامه اضافی پیدا کنید. با ورود به حساب کاربری Spyic خود از طریق مرورگر وب به این ویژگی دسترسی پیدا کنید.
علاوه بر این، Spyic از پروتکل‌های امنیتی منحصربه‌فرد استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که هیچ کس دیگری نمی‌تواند داده‌های مربوط به دستگاه مورد نظر را مشاهده کند. مختصات موقعیت مکانی تلفن مورد نظر را مستقیماً با شما به اشتراک می گذارد و سرورهای آن چیزی را ذخیره نمی کنند.
استفاده از این برنامه برای تعیین موقعیت مکانی افراد به شما اطمینان می دهد که آنها نمی دانند که شما این کار را انجام می دهید. بنابراین، می‌توانید حرکات آنها، مناطقی را که قبلاً بازدید کرده‌اند و بررسی‌ها را کنترل کنید.

لینک کوتاه : http://shirazpr.ir/?p=869

فناوران شهر راز در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

نوشته های مشابه