• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
مرکز آموزش؛

ویندوز ۱۰ دیگر بروز رسانی های مهمی دریافت نخواهد کرد

  • کد خبر : 823
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
ویندوز ۱۰ دیگر بروز رسانی های مهمی دریافت نخواهد کرد
پس از وارد شدن ویندوز 11 به بازار از آن زمان تاکنون ویندوز 10 توجه زیادی را به خود جلب نکرده است. مایکروسافت اکنون تایید کرده است که دیگر به روز رسانی اصلی برای ویندوز 10 وجود نخواهد داشت.

مایکروسافت یک پست وبلاگی منتشر کرد که توضیح می دهد پشتیبانی از ویندوز ۱۰ در ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ به پایان می رسد، که قبلاً به آن اشاره کرده بود . همچنین دیگر نسخه جدیدی از ویندوز ۱۰ وجود نخواهد داشت.
ویندوز ۱۰ ۲۲H2 به عنوان آخرین نسخه باقی می ماند که در اکتبر ۲۰۲۲ عرضه شد ، مدت زیادی پس از دریافت بروز رسانی ۲۲H2 ویندوز ۱۱ نمی گذرد و جای تعجب نیست که مایکروسافت آن را در همین جا رها کند ۲۲H2 قبلاً بروز رسانی جزئی شده بود.
مایکروسافت در یک پست وبلاگی گفت: “ما به شدت شما را تشویق می کنیم که اکنون به ویندوز ۱۱ منتقل شوید زیرا هیچ بروز رسانی اضافی ویژگی ویندوز ۱۰ وجود نخواهد داشت. اگر شما ویا سازمانتان باید فعلاً در ویندوز ۱۰ باقی بمانید، لطفاً به ویندوز ۱۰ نسخه ۲۲H2 بروزرسانی کنید تا تا ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ به دریافت نسخه‌های بروزرسانی امنیتی ماهانه ادامه دهید.
این شرکت همچنین اعلام کرد که یک کانال خدمات طولانی مدت یا LTSC نسخه ویندوز ۱۱ در حال توسعه است. مایکروسافت در حال حاضر چندین نسخه Windows 10 LTSC را ارائه می دهد که برای دستگاه های تعبیه شده و رایانه های شخصی که نیاز به یک پلت فرم نرم افزاری پایدار و بدون تغییرات مکرر دارند، هدف قرار می گیرند.
Windows 10 LTSC شامل Cortana، Edge یا هیچ برنامه یونیورسال ویندوز نمی‌شود، و جامعه کوچکی از آن در رایانه‌های شخصی خانگی استفاده می‌کنند تا تجربه ویندوزی کمتری داشته باشند.
اگر هنوز از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، کمی بیش از دو سال از بروزرسانی‌های امنیتی باقی مانده است پس از آن، برای حفظ امنیت باید به ویندوز ۱۱ بروید .

لینک کوتاه : http://shirazpr.ir/?p=823

فناوران شهر راز در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

نوشته های مشابه